Є ризик покупок в інтернеті? Програма захисту покупців Prom.ua

Що таке інтернет-магазин і є ризик покупок в ньому?
На сьогоднішній день є дуже багато магазинів в мережі Інтернет, коли не потрібно одягатися і йти вибирати покупки, а вдома, сидячи на дивані або стільчику вибрати, заплатити і отримати необхідну річ. Але давайте розглянемо інтернет-магазин уважніше.
Інтернет-магазин-це інтерактивний сайт з каталогом, в якому представляються товари і послуги, а також кошиком для формування замовлення.
Робота інтернет-магазину схожа на роботу простого магазину. Клієнт, переглядаючи каталог, поміщає його цікавить позицію в кошик. Для оплати замовлених товарів і послуг, що пропонуються різні варіанти способів оплати: електронними грошима (безготівковий), банківська карта (безготівковий), готівковий розрахунок (оплата кур'єру готівкою при отриманні товару або післяплата на відділенні компанії-перевізника), термінали моментальної оплати (оплата у вуличних платіжних терміналах). Найбільше клієнт віддає перевагу післяплата, так як, зробивши передоплату, людина ризикує залишитися без грошей і без товару.
Але насправді ризику при покупці немає. Чому? Зараз ми Вам розповімо.
Сьогодні, дуже багато людей дивляться і купують товар у всеукраїнському торговому центрі Prom.ua
Prom.ua ― це велика компанія, лідер на ринку інформаційних послуг. На цьому сайті Ви можете подивитися великий асортимент товарів високої якості та за прийнятними цінами. Для того, щоб замовити товар, Вам потрібно зареєструватися (реєстрація займає 5-10 хвилин). Великим плюсом Prom.ua, є те, що цей торговий центр піклується про безпеку укладених угод. Для цього створена Програма Захисту покупців з метою підвищення лояльності покупців до Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua шляхом створення фонду гарантування виплат покупцям, які постраждали від недобросовісних дій з боку компаній, розміщених на майданчику Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua
Програма Захисту Покупців передбачає можливість для покупців порталу, які постраждали від шахрайства при використанні ресурсу Prom.ua претендувати на компенсацію до 3000 грн, незалежно від кількості замовлених товарів.
В умови Програми Захисту Покупців входить:
1. реєстрація на Prom.ua;
2. операція придбання товарів повинна бути оформлена з використанням Prom.ua, тобто всі позиції замовлення повинні бути оформлені через кошик;
3. покупець повинен мати необхідні документи, що підтверджують факт оплати на отримані реквізити;
Покупець має повне право звернутися в правоохоронні органи з питань відкриття кримінальної справи щодо компанії-продавця і може надати копії документів, що підтверджують таке звернення. Для коректного оформлення заяви в міліцію необхідно пред'явити документи, що підтверджують факт оплати вашому контрагентові за замовлений товар, детально описати всю ситуацію з замовленням в хронологічному порядку, вказати назву компанії та її адресу сайту.
При подаче заявления Вам необходимо проинформировать сотрудников правоохранительных органов о том, что согласно Политике конфиденциальности ООО «УАПРОМ», персональные данные пользователя или уполномоченного им лица (в данном случае речь идет о лицах, имеющих отношение к работе компании-мошенника) могут быть раскрыты администрацией ООО «УАПРОМ» по обоснованному запросу из государственных органов, имеющих право истребовать и получать такие данные.
Покупатель не может воспользоваться Программой Защиты Покупателей в случае, если:
1. покупатель приобретал «Услугу» в разделе «Услуги»;
2. покупець не надав достовірні контактні дані;
3. деталі здійснення угоди були з'ясовані, а сама угода була укладена за телефоном і покупець не може надати копію листування з продавцем по електронній пошті;
4. товар був доставлений особисто або особою, яка не є співробітником пошти;
5. місце відправлення або місце отримання товару знаходиться за межами України;
6. товар, не був доставлений або був пошкоджений з вини служби доставки;
7. товар був придбаний у продавця під замовлення (на момент оформлення замовлення через корзину Prom.ua товар мав статус «Немає в наявності» або «Під замовлення»);
8. реквизиты для оплаты не опубликованы ни в одном из разделов сайта компании, не отправлены продавцом при обработке заказа или сообщения через портал, и предоставлены покупателю в телефонном режиме или посредством личной электронной переписки с представителем компании;
9. товар был доставлен покупателю, но по каким либо причинам не удовлетворил ожидания клиента;
10. с момента оформления заказа прошло более трех месяцев.
З Програмою Захисту Покупця Ви можете бути впевнені в тому, що Ваша покупка принесе Вам тільки позитивні емоції. Адже сьогодні, інтернет-магазини стають одним з найбільш перспективних способів ведення і розвитку великого і малого бізнесу.
Гарних Вам покупок!!!